وبلاگی مخصوص الغدیریا
وبلاگی مخصوص الغدیریا
سعید جوزی

 

مطالب تصادفی

 

آرشیو مطالب مربوط به " xp "

ویندوزی با مدیریت کامل و بدون خطا با Yamicsoft WinXp Manager 8.0.0

ویندوزی با مدیریت کامل و بدون خطا با Yamicsoft WinXp Manager 8.0.0

Yamicsoft WinXP Manager یک نرم افزار جهت مدیریت کامل بر تمامی قسمت های سیستم میباشد. این نرم افزار کم حجم سرعتی باور نکردنی و کارایی آسان دارد که توسط شرکت Yamicsoft ساخته شده و به گونه طراحی شده که انطعاف پذیری نرم افزار کابر را شگفت زده می کند. این نرم افزار به شما امکان مشاهده اطلاعاتی چون پاکسازی, ویرایش زمینه ها و… میدهد. این نرم افزار به کاربران خود امکان ویرایش تنظیمات آسیب پذیری رایانه را میدهد همچنین حداقل استفاده را از سیستم میکند و سرعت و کارایی ویندوز را تا چند برابر افزایش میدهد که تا به حال کاربران زیادی را به خود جذب نماید. این نرم افزار نیازی به توضیحات بیشتری ندارد و شما میتوانید این نرم افزار بسیار کارآمد را از سایت ایرانیان دانلود به صورت رایگان دریافت نمایید.

ALireZA
  
 1 بهمن
  
423 بازدید
 
 

دانلود جدیدترین آپدیت Windows XP Professional SP3 Integrated January 2012

دسته‌بندی : xp | سیستم عامل

دانلود جدیدترین آپدیت Windows XP Professional SP3 Integrated January 2012

.:: آپدیت کامل تا تاریخ January 2012 – نسخه Professional ::.

ویندوز ایکس پی یکی از معروف ترین سیستم عامل های شرکت مایکروسافت به شمار می رود. اینبار تیم ایرانیان دانلود با جدید ترین نسخه ویندوز ایکس پی در خدمت شماست. Windows XP Professional SP3 Integrated January 2012 در حال حاضر این ویندوز جدید ترین نسخه ویندوز ایکس پی می باشد یعنی نسخه حرفه ای بوده و دارای سرویس پک 3 می باشد و همچنین آپدیت های ماه دسامبر 2011 به طور کامل در آن قرار گرفته است. همچنین این ویندوز کاملآ اورجینال بوده و کمترین دستکاری در آن صورت گرفته است صحت این گفته توسط تیم ایرنیان دانلود به صورت کامل تایید می گردد. این ویندوز بر خلاف سایر ویندوز ها دارای مراحل نصب بسیار آسانی است در واقع اگر تا به حال خود ویندوز سیستم را عوض کرده باشید می دانید که حین مراحل نصب باید سریال ویندوز را وارد کنید، این در حالی است که در این ویندوز به هیچ عنوان نیازی به وارد کردن سریال نیست زیرا دارای ویژگی Corporate است. همچنین سایر ویندوز ها فاقد جدید ترین ورژن نرم افزارهای معروفی همچون اینترنت اکسپلورر و مدیا پلیر می باشند و کاربر خود باید جدید ترین ورژن این نرم افزار ها را پس از نصب ویندوز به صورت دستی نصب کند. اما این ویندوز به دلیل آپدیت کامل جدید ترین ورژن نرم افزارهای اشاره شده یعنی Internet Explorer 8 و Media Player 11 را دارا می باشد. علاوه بر این این ویندوز فاقد مشکل غیر فعال شدن ویندوز پس از پایان اعتبار 30 روز می باشد چرا که دارای یک سریال معتبر بوده که این سریال علاوه بر اینکه مانع غیر فعال شدن ویندوز پس از پایان 30 روز میگردد به کاربر این امکان را می دهد که با خیال راحت اقدام به آپدیت ویندوز خود از سایت مایکروسافت نماید زیرا مایکروسافت سریال آن را رسمی و قانونی تشخیص می دهد و آنرا باطل نمی کند. از دیگر ویژگی های این ویندوز جدید می توان به افزایش امنیت اطلاعات کاربران در آن اشاره نمود زیرا بسیاری از حفره های امنیتی که در نسخه های قبلی این ویندوز وجود داشت به طور کامل در نسخه جدید این سیستم عامل بر طرف شده است. علاوه بر این نواقص فنی نسخه های قبلی را به هیچ عنوان در این نسخه جدید نمیتوان مشاهده نمود و سرعت کار در محیط ویندوز به شکل قابل توجهی افزایش یافته است. این ویندوز را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

 

Sina
  
 29 دی
  
966 بازدید
 
 

دانلود جدیدترین آپدیت Windows XP Professional SP3 Integrated December 2011

دسته‌بندی : xp | سیستم عامل

دانلود جدیدترین آپدیت Windows XP Professional SP3 Integrated December 2011

.:: آپدیت کامل تا تاریخ 19 دسامبر 2011 – نسخه Professional ::.

ویندوز ایکس پی یکی از معروف ترین سیستم عامل های شرکت مایکروسافت به شمار می رود. اینبار تیم ایرانیان دانلود با جدید ترین نسخه ویندوز ایکس پی در خدمت شماست. Windows XP Professional SP3 Integrated December 2011 در حال حاضر این ویندوز جدید ترین نسخه ویندوز ایکس پی می باشد یعنی نسخه حرفه ای بوده و دارای سرویس پک 3 می باشد و همچنین آپدیت های ماه دسامبر 2011 به طور کامل در آن قرار گرفته است. همچنین این ویندوز کاملآ اورجینال بوده و کمترین دستکاری در آن صورت گرفته است صحت این گفته توسط تیم ایرنیان دانلود به صورت کامل تایید می گردد. این ویندوز بر خلاف سایر ویندوز ها دارای مراحل نصب بسیار آسانی است در واقع اگر تا به حال خود ویندوز سیستم را عوض کرده باشید می دانید که حین مراحل نصب باید سریال ویندوز را وارد کنید، این در حالی است که در این ویندوز به هیچ عنوان نیازی به وارد کردن سریال نیست زیرا دارای ویژگی Corporate است. همچنین سایر ویندوز ها فاقد جدید ترین ورژن نرم افزارهای معروفی همچون اینترنت اکسپلورر و مدیا پلیر می باشند و کاربر خود باید جدید ترین ورژن این نرم افزار ها را پس از نصب ویندوز به صورت دستی نصب کند. اما این ویندوز به دلیل آپدیت کامل جدید ترین ورژن نرم افزارهای اشاره شده یعنی Internet Explorer 8 و Media Player 11 را دارا می باشد. علاوه بر این این ویندوز فاقد مشکل غیر فعال شدن ویندوز پس از پایان اعتبار 30 روز می باشد چرا که دارای یک سریال معتبر بوده که این سریال علاوه بر اینکه مانع غیر فعال شدن ویندوز پس از پایان 30 روز میگردد به کاربر این امکان را می دهد که با خیال راحت اقدام به آپدیت ویندوز خود از سایت مایکروسافت نماید زیرا مایکروسافت سریال آن را رسمی و قانونی تشخیص می دهد و آنرا باطل نمی کند. از دیگر ویژگی های این ویندوز جدید می توان به افزایش امنیت اطلاعات کاربران در آن اشاره نمود زیرا بسیاری از حفره های امنیتی که در نسخه های قبلی این ویندوز وجود داشت به طور کامل در نسخه جدید این سیستم عامل بر طرف شده است. علاوه بر این نواقص فنی نسخه های قبلی را به هیچ عنوان در این نسخه جدید نمیتوان مشاهده نمود و سرعت کار در محیط ویندوز به شکل قابل توجهی افزایش یافته است. این ویندوز را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

Armin
  
 17 دی
  
1,212 بازدید
 
 

دانلود Microsoft Windows XP SP3 Corporate Student Edition December 2011

دسته‌بندی : xp | سیستم عامل

دانلود Microsoft Windows XP SP3 Corporate Student Edition December 2011

.:: آپدیت کامل تا تاریخ 18 دسامبر 2011 – نسخه Student Edition ::.


ویندوز ایکس پی یکی از معروف ترین سیستم عامل های شرکت مایکروسافت به شمار میرود. اینبار تیم ایرانیان دانلود با جدید ترین نسخه ویندوز ایکس پی در خدمت شماست. Windows XP SP3 Corporate Student Edition December 2011 جدید ترین نسخه ویندوز ایکس پی بوده و دارای سرویس پک 1 می باشد همچنین دارای فایل های آپدیت تا تاریخ 18 دسامبر 2011 نیز می باشد که دیگر نیازی نیست شما فایل های آپدیت قبل از تاریخ 13 نوامبر را دریافت کنید و فقط فایل های آپدیت جدید را که بعد از این تاریخ توسط مایکروسافت منتشر می شوند را دریافت خواهید کرد. این ویندوز بر خلاف سایر ویندوز ها دارای مراحل نصب بسیار آسانی است در واقع اگر تا به حال خود ویندوز سیستم را عوض کرده باشید می دانید که حین مراحل نصب باید سریال ویندوز را وارد کنید، این در حالی است که در این ویندوز به هیچ عنوان نیازی به وارد کردن سریال نیست زیرا دارای ویژگی Corporate است. همچنین سایر ویندوز ها فاقد جدید ترین ورژن نرم افزارهای معروفی همچون اینترنت اکسپلورر و مدیا پلیر می باشند و کاربر خود باید جدید ترین ورژن این نرم افزار ها را پس از نصب ویندوز به صورت دستی نصب کند. اما این ویندوز به دلیل آپدیت کامل جدید ترین ورژن نرم افزارهای اشاره شده یعنی Internet Explorer 8 و Media Player 11 را دارا می باشد. علاوه بر این یکی دیگر از مزایای این ویندوز جنیون بودن آن است یعنی فاقد مشکل غیر فعال شدن ویندوز پس از پایان اعتبار ۳۰ روزه می باشد چرا که دارای یک سریال معتبر بوده که این سریال علاوه بر اینکه مانع غیر فعال شدن ویندوز پس از پایان ۳۰ روز میگردد، به کاربر این امکان را می دهد که با خیال راحت اقدام به آپدیت ویندوز خود از سایت مایکروسافت نماید زیرا مایکروسافت سریال آن را رسمی و قانونی تشخیص می دهد و آنرا باطل نمی کند. از دیگر ویژگی های این ویندوز جدید میتوان به افزایش امنیت اطلاعات کاربران در آن اشاره نمود زیرا بسیاری از حفره های امنیتی که در نسخه های قبلی این ویندوز وجود داشت به طور کامل در نسخه جدید این سیستم عامل بر طرف شده است. علاوه بر این نواقص فنی نسخه های قبلی را به هیچ عنوان در این نسخه جدید نمیتوان مشاهده نمود و سرعت کار در محیط ویندوز به شکل قابل توجهی افزایش یافته است. در حال حاضر دو نسخه از ویندوز ایکس پی یعنی Professional و Student Edition نسبت به سایر نسخه های این ویندوز از محبوبیت بیشتری برخوردارند و دلیل آن هم دارا بودن تمام امکانات نسخه های دیگر ویندوز XP می باشد، که همه در این نسخه ها وجود دارد. اما تفاوت این دو نسخه با یکدیگر در این است که در نسخه Student Edition برخی از نرم افزارهای مورد نیاز کاربران همراه با ویندوز نصب می شود و دیگر نیازی نیست که کاربر بعد از نصب ویندوز آنها را نصب کند. همچنین این نسخه را به دلیل پشتبانی از درایورهای SATA, AHCI و RAID علاوه بر کامپیوترهای دسکتاپ، میتوان آنرا بر روی لپ تاپ نیز نصب کرد. این در حالی است که نسخه Professional فاقد هرگونه نرم افزار جانبی بوده و فقط میتوان آنرا بر روی کامپیوترهای دسکتاپ نصب نمود. این ویندوز را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

Armin
  
 1 دی
  
1,285 بازدید
 
 

دانلود Microsoft Windows XP SP3 Corporate Student Edition November 2011

دسته‌بندی : xp | سیستم عامل

دانلود Microsoft Windows XP SP3 Corporate Student Edition November 2011

.:: آپدیت کامل تا تاریخ 13 نوامبر 2011 – نسخه Student Edition ::.


ویندوز ایکس پی یکی از معروف ترین سیستم عامل های شرکت مایکروسافت به شمار می رود. اینبار تیم ایرانیان دانلود با جدید ترین نسخه ویندوز ایکس پی در خدمت شماست. Windows XP SP3 Corporate Student Edition November 2011 جدید ترین نسخه ویندوز ایکس پی بوده و دارای سرویس پک 1 می باشد همچنین دارای فایل های آپدیت تا تاریخ 13 نوامبر 2011 نیز می باشد که دیگر نیازی نیست شما فایل های آپدیت قبل از تاریخ 13 نوامبر را دریافت کنید و فقط فایل های آپدیت جدید را که بعد از این تاریخ توسط مایکروسافت منتشر می شوند را دریافت خواهید کرد. این ویندوز بر خلاف سایر ویندوز ها دارای مراحل نصب بسیار آسانی است در واقع اگر تا به حال خود ویندوز سیستم را عوض کرده باشید می دانید که حین مراحل نصب باید سریال ویندوز را وارد کنید، این در حالی است که در این ویندوز به هیچ عنوان نیازی به وارد کردن سریال نیست زیرا دارای ویژگی Corporate است. همچنین سایر ویندوز ها فاقد جدید ترین ورژن نرم افزارهای معروفی همچون اینترنت اکسپلورر و مدیا پلیر می باشند و کاربر خود باید جدید ترین ورژن این نرم افزار ها را پس از نصب ویندوز به صورت دستی نصب کند. اما این ویندوز به دلیل آپدیت کامل جدید ترین ورژن نرم افزارهای اشاره شده یعنی Internet Explorer 8 و Media Player 11 را دارا می باشد. علاوه بر این یکی دیگر از مزایای این ویندوز جنیون بودن آن است یعنی فاقد مشکل غیر فعال شدن ویندوز پس از پایان اعتبار ۳۰ روزه می باشد چرا که دارای یک سریال معتبر بوده که این سریال علاوه بر اینکه مانع غیر فعال شدن ویندوز پس از پایان ۳۰ روز میگردد، به کاربر این امکان را می دهد که با خیال راحت اقدام به آپدیت ویندوز خود از سایت مایکروسافت نماید زیرا مایکروسافت سریال آن را رسمی و قانونی تشخیص می دهد و آنرا باطل نمی کند. از دیگر ویژگی های این ویندوز جدید میتوان به افزایش امنیت اطلاعات کاربران در آن اشاره نمود زیرا بسیاری از حفره های امنیتی که در نسخه های قبلی این ویندوز وجود داشت به طور کامل در نسخه جدید این سیستم عامل بر طرف شده است. علاوه بر این نواقص فنی نسخه های قبلی را به هیچ عنوان در این نسخه جدید نمیتوان مشاهده نمود و سرعت کار در محیط ویندوز به شکل قابل توجهی افزایش یافته است. در حال حاضر دو نسخه از ویندوز ایکس پی یعنی Professional و Student Edition نسبت به سایر نسخه های این ویندوز از محبوبیت بیشتری برخوردارند و دلیل آن هم دارا بودن تمام امکانات نسخه های دیگر ویندوز XP می باشد، که همه در این نسخه ها وجود دارد. اما تفاوت این دو نسخه با یکدیگر در این است که در نسخه Student Edition برخی از نرم افزارهای مورد نیاز کاربران همراه با ویندوز نصب می شود و دیگر نیازی نیست که کاربر بعد از نصب ویندوز آنها را نصب کند. همچنین این نسخه را به دلیل پشتبانی از درایورهای SATA, AHCI و RAID علاوه بر کامپیوترهای دسکتاپ، میتوان آنرا بر روی لپ تاپ نیز نصب کرد. این در حالی است که نسخه Professional فاقد هرگونه نرم افزار جانبی بوده و فقط میتوان آنرا بر روی کامپیوترهای دسکتاپ نصب نمود. این ویندوز را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

Armin
  
 27 آبان
  
1,204 بازدید
 
 

دانلود Microsoft Windows XP SP3 Corporate Student Edition October 2011

دسته‌بندی : xp | سیستم عامل

 

دانلود Microsoft Windows XP SP3 Corporate Student Edition October 2011

.:: آپدیت کامل تا تاریخ 15 اکتبر 2011 – نسخه Student Edition ::.


ویندوز ایکس پی یکی از معروف ترین سیستم عامل های شرکت مایکروسافت به شمار می رود. اینبار تیم ایرانیان دانلود با جدید ترین نسخه ویندوز ایکس پی در خدمت شماست. Windows XP SP3 Corporate Student Edition October 2011 جدید ترین نسخه ویندوز ایکس پی بوده و دارای سرویس پک 1 می باشد همچنین دارای فایل های آپدیت تا تاریخ 15 اکتبر 2011 نیز می باشد که دیگر نیازی نیست شما فایل های آپدیت قبل از تاریخ 15 اکتبر را دریافت کنید و فقط فایل های آپدیت جدید را که بعد از این تاریخ توسط مایکروسافت منتشر می شوند را دریافت خواهید کرد. این ویندوز بر خلاف سایر ویندوز ها دارای مراحل نصب بسیار آسانی است در واقع اگر تا به حال خود ویندوز سیستم را عوض کرده باشید می دانید که حین مراحل نصب باید سریال ویندوز را وارد کنید، این در حالی است که در این ویندوز به هیچ عنوان نیازی به وارد کردن سریال نیست زیرا دارای ویژگی Corporate است. همچنین سایر ویندوز ها فاقد جدید ترین ورژن نرم افزارهای معروفی همچون اینترنت اکسپلورر و مدیا پلیر می باشند و کاربر خود باید جدید ترین ورژن این نرم افزار ها را پس از نصب ویندوز به صورت دستی نصب کند. اما این ویندوز به دلیل آپدیت کامل جدید ترین ورژن نرم افزارهای اشاره شده یعنی Internet Explorer 8 و Media Player 11 را دارا می باشد. علاوه بر این یکی دیگر از مزایای این ویندوز جنیون بودن آن است یعنی فاقد مشکل غیر فعال شدن ویندوز پس از پایان اعتبار ۳۰ روزه می باشد چرا که دارای یک سریال معتبر بوده که این سریال علاوه بر اینکه مانع غیر فعال شدن ویندوز پس از پایان ۳۰ روز میگردد، به کاربر این امکان را می دهد که با خیال راحت اقدام به آپدیت ویندوز خود از سایت مایکروسافت نماید زیرا مایکروسافت سریال آن را رسمی و قانونی تشخیص می دهد و آنرا باطل نمی کند. از دیگر ویژگی های این ویندوز جدید میتوان به افزایش امنیت اطلاعات کاربران در آن اشاره نمود زیرا بسیاری از حفره های امنیتی که در نسخه های قبلی این ویندوز وجود داشت به طور کامل در نسخه جدید این سیستم عامل بر طرف شده است. علاوه بر این نواقص فنی نسخه های قبلی را به هیچ عنوان در این نسخه جدید نمیتوان مشاهده نمود و سرعت کار در محیط ویندوز به شکل قابل توجهی افزایش یافته است. در حال حاضر دو نسخه از ویندوز ایکس پی یعنی Professional و Student Edition نسبت به سایر نسخه های این ویندوز از محبوبیت بیشتری برخوردارند و دلیل آن هم دارا بودن تمام امکانات نسخه های دیگر ویندوز XP می باشد، که همه در این نسخه ها وجود دارد. اما تفاوت این دو نسخه با یکدیگر در این است که در نسخه Student Edition برخی از نرم افزارهای مورد نیاز کاربران همراه با ویندوز نصب می شود و دیگر نیازی نیست که کاربر بعد از نصب ویندوز آنها را نصب کند. همچنین این نسخه را به دلیل پشتبانی از درایورهای SATA, AHCI و RAID علاوه بر کامپیوترهای دسکتاپ، میتوان آنرا بر روی لپ تاپ نیز نصب کرد. این در حالی است که نسخه Professional فاقد هرگونه نرم افزار جانبی بوده و فقط میتوان آنرا بر روی کامپیوترهای دسکتاپ نصب نمود. این ویندوز را می توانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

Armin
  
 25 مهر
  
2,139 بازدید
 
 

جدیدترین آپدیت ویندوز ایکس پی Windows XP Professional SP3 Integrated April 2011

دسته‌بندی : xp | سیستم عامل

دانلود جدید ترین آپدیت ویندوز ایکس پی Windows XP Professional SP3 Integrated April 2011

 

:: آپدیت کامل تا تاریخ 13 آوریل  2011 ::

ویندوز ایکس پی یکی از معروف ترین سیستم عامل های شرکت مایکروسافت به شمار میرود. اینبار تیم ایرانیان دانلود با جدید ترین نسخه ویندوز ایکس پی در خدمت شماست. Windows XP Professional SP3 Integrated April 2011 در حال حاضر این ویندوز جدید ترین نسخه ویندوز ایکس پی می باشد یعنی نسخه حرفه ای بوده و دارای سرویس پک ۳ می باشد و همچنین آپدیت های ماه آوریل ۲۰۱۱ به طور کامل در آن قرار گرفته است. همچنین این ویندوز کاملآ اورجینال بوده و کمترین دستکاری در آن صورت گرفته است صحت این گفته توسط تیم ایرنیان دانلود به صورت کامل تایید میگردد. این ویندوز بر خلاف سایر ویندوز ها دارای مراحل نصب بسیار آسانی است در واقع اگر تا به حال خود ویندوز سیستم را عوض کرده باشید می دانید که حین مراحل نصب باید سریال ویندوز را وارد کنید، این در حالی است که در این ویندوز به هیچ عنوان نیازی به وارد کردن سریال نیست زیرا دارای ویژگی Corporate است. همچنین سایر ویندوز ها فاقد جدید ترین ورژن نرم افزارهای معروفی همچون اینترنت اکسپلورر و مدیا پلیر می باشند و کاربر خود باید جدید ترین ورژن این نرم افزار ها را پس از نصب ویندوز به صورت دستی نصب کند. اما این ویندوز به دلیل آپدیت کامل جدید ترین ورژن نرم افزارهای اشاره شده یعنی Internet Explorer 8 و Media Player 11 را دارا می باشد. علاوه بر این این ویندوز فاقد مشکل غیر فعال شدن ویندوز پس از پایان اعتبار ۳۰ روز می باشد چرا که دارای یک سریال معتبر بوده که این سریال علاوه بر اینکه مانع غیر فعال شدن ویندوز پس از پایان ۳۰ روز میگردد به کاربر این امکان را می دهد که با خیال راحت اقدام به آپدیت ویندوز خود از سایت مایکروسافت نماید زیرا مایکروسافت سریال آن را رسمی و قانونی تشخیص می دهد و آنرا باطل نمی کند. از دیگر ویژگی های این ویندوز جدید میتوان به افزایش امنیت اطلاعات کاربران در آن اشاره نمود زیرا بسیاری از حفره های امنیتی که در نسخه های قبلی این ویندوز وجود داشت به طور کامل در نسخه جدید این سیستم عامل بر طرف شده است. علاوه بر این نواقص فنی نسخه های قبلی را به هیچ عنوان در این نسخه جدید نمیتوان مشاهده نمود و سرعت کار در محیط ویندوز به شکل قابل توجهی افزایش یافته است.

Armin
  
 26 فروردین
  
2,870 بازدید
 
 

جدیدترین آپدیت ویندوز ایکس پی Windows XP Professional SP3 Integrated March 2011

دسته‌بندی : xp | سیستم عامل


جدیدترین آپدیت ویندوز ایکس پی Windows XP Professional SP3 Integrated March 2011

ویندوز ایکس پی یکی از معروف ترین سیستم عامل های شرکت مایکروسافت به شمار میرود. اینبار تیم ایرانیان دانلود با جدید ترین نسخه ویندوز ایکس پی در خدمت شماست. Windows XP Professional SP3 Integrated March 2011 در حال حاضر این ویندوز جدید ترین نسخه ویندوز ایکس پی می باشد یعنی نسخه حرفه ای بوده و دارای سرویس پک 3 می باشد و همچنین آپدیت های ماه مارس 2011 به طور کامل در آن قرار گرفته است. همچنین این ویندوز کاملآ اورجینال بوده و کمترین دستکاری در آن صورت گرفته است صحت این گفته توسط تیم ایرنیان دانلود به صورت کامل تایید میگردد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, توسط سعید جوزی