وبلاگی مخصوص الغدیریا
وبلاگی مخصوص الغدیریا
سعید جوزی

 

دانلود My Autoplay Professional 10 Build 20042012D - نرم افزار ساخت اتوران

Posted: 23 Apr 2012 08:04 AM PDT

دانلود My Autoplay Professional 10 Build 20042012D - نرم افزار ساخت اتوران

My Autoplay یکی از بهترین نرم افزارها برای ساخت منوهای Autorun، Presentation های تعاملی، نرم افزارهای چند رسانه ای، سی دی نرم افزار، سی دی فهرست، سی دی آلبوم های عکس، اسلایدشو، کتاب الکترونیک و غیره است. این نرم افزار ابزاری مهم برای شرکت های نرم افزاری، خرده فروش ها، عکاسان، طراحان و بازاریابان می باشد. همچنین شما می توانید از آن در خانه به خوبی برای ساخت آلبوم های عروسی یا فیلم های خانوادگی خود استفاده کنید. 
امکانات نرم افزار My Autoplay :
- یادگیری ساده در کمتر از 10 دقیقه با استفاده از رابط گرافیکی کاربر پسند.
- طراحی قدرتمند، بدون نیاز به مهارت و تخصص برنامه نویسی و استفاده از محتوای دلخواه مانند عکس، ویدئو، موزیک، اینترنت، فلش، متن، دکمه، ابر لینک ها و ...
- قالب های آماده استفاده در انواع مختلف با قابلیت دستکاری برای مطابقت با نیاز شما که شامل منوهای نصب کننده نرم افزار، کارت ویزیت های الکترونیک، بروشورهای تجاری و غیره می باشد.

My Autoplay

- آبجکت های تعاملی : 20 نوع آبجکت مختلف برای انتخاب وجود دارد. این آبجکت ها شامل دکمه ها، لیبل ها، لیبل های ابر لینک، جعبه متن، عکس ها، ویدئوها، فلش های Macromedia، مرورگرهای وب، Hotspot ها، زمان سنج، دکمه های رادیو، لیست فایل ها و غیره می باشد که هر کدام کاملا قابل دستکاری هستند.
- اکشن ها : شما می توانید از نواع مختلف اکشن های تعبیه شده در نرم افزار استفاده کنید، پروژه شما می تواند هر فایلی را توسط نرم افزار مربوطه خود باز کند، فایل های موزیک و ویدئو را اجرا کند، فایل های اینترنتی را باز کرده، ایمیل ارسال کند و ...
- انتشار ساده : شما می توانید یک فایل منفرد قابل اجرا را برای انتشار در وب یا ارسال ایمیل انتخاب کنید تا تنها با چند کلیک ساخته شود و یا می توانید پروژه های خود را در فرمت ایمیج دی وی دی و سی دی ISO و یا روی پوشه ای در هارد درایو خود ذخیره کند.

 ادامه مطلب / دانلود

دانلود ACDSee Pro 5.2.157 - نرم افزار مدیریت تصاویر دیجیتالی

Posted: 23 Apr 2012 07:53 AM PDT

دانلود ACDSee Pro 5.2.157 - نرم افزار مدیریت تصاویر دیجیتالی

ACDSee نرم افزاری نام آشنا و حرفه ای برای مدیریت عکس ها بوده که قدرتمندترین پلتفورم را برای مشاهده ، پردازش ، ویرایش ، مدیریت و انتشار عکس ها دارا می باشد. عکاسان بسیاری برای مدیریت و ویرایش عکس های خود از این نرم افزار استفاده می کنند. با استفاده از انعطاف بالا و کنترل قدرتمند ACDSee شما می توانید به بهترین شکل ممکن عکس های خود را مدیریت و دسته بندی کنید.
ACDSee Pro در تمامی مراحل اصلی کارهای شما باعث صرفه جویی در زمان می شود. مشاهده عکس های RAW به همراه پیش نمایش قدرتمند و پشتیبانی از اکثر فرمت های RAW مربوط به دوربین های DSLR از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد.
ساخت تصاویر HDR خیره کننده از امکانات مهم ACDSee Pro می باشد. با ابزار نورپردازی ویژه ای که در آن قرار داده شده و الگوریتم های قدرتمند HDR ، شما می توانید با دقت و انعطاف بالا کیفیت عکس های خود را بهبود بخشید. ویرایش سایه های ، سایه روشن ها و رنگ های حد واسط برای روشن یا تاریک کردن عکس از طریق ابزار Dodge و Brun امکان پذیر خواهد بود.
اگر شما تعداد بسیار زیادی عکس روی کامپیوتر خود دارید با نصب ACDSee Pro می توانید مجموعه های بسیار حرفه ای از آنها ایجاد کرده تا بتوانید به راحتی و سرعت بالاتر آنها را مدیریت کنید. اما چرا برای وارد کردن عکس ها از پوشه های مختلف زمان زیادی صرف کنید؟ این نرم افزار به صورت مستقیم و زنده به پوشه های مورد نظر در کامپیوتر شما دسترسی خواهد داشت و می تواند بدون معطلی فایل های شما را مرور کرده و ویرایش کند.

ACDSee

وارد کردن عکس ها از دوربین های مختلف یا حافظه های مختلف از دیگر امکانات ACDSee Pro می باشد که مورد توجه بسیاری از افراد است. با استفاده از ابزار جدید آن می تواند در فرمت ها ، رنگ ، سایز و اسم تعداد زیادی فایل تغییر ایجاد کنید و آنها را روی کامپیوتر خود منتقل کنید.
سایر امکانات نرم افزار ACDSee Pro :
- جستجوی عکس ها با قدرت بالا.
- دادن امتیاز به هر عکس.
- محافظت از حریم شخصی با ابزار حذف اطلاعات عکس.
- به اشتراک گذاری عکس ها از طریق سرویس های ایمیل ای مانند Gmail™ ، Yahoo! Mail Plus و آپلود تصاویر در flickr™, SmugMug و Zenfolio.
- ابزار شفاف سازی جدید با امکان تشخیص لبه ها.
- ابزار نقاشی.
- افکت های ویژه شامل Lomo ، Collage ، Orton و غیره.
- ابزار ذخیره دسته ای فایل ها.

 ادامه مطلب / دانلود


دانلود iCoolsoft HD Video Converter 5.0.6 - نرم افزار تبدیل ویدئوهای HD

Posted: 23 Apr 2012 07:51 AM PDT

دانلود iCoolsoft HD Video Converter 5.0.6 - نرم افزار تبدیل ویدئوهای HD

iCoolsoft HD Video Converter بهترین نرم افزار تبدیل ویدئوهای HD می باشد که شما توسط آن می توانید فرمت ویدئوهای HD را به یکدگیر و یا ویدئوهای عادی تبدیل کنید. این نرم افزار دارای کد کننده ها و کدبردارهای داخلی و قدرتمند می باشد و از فرمت های مختلف ویدئوهای HD پشتیبانی می کند.
امکانات نرم افزار iCoolsoft HD Video Converter :
- پشتیبانی از اکثر فرمت های ویدئوی HD شامل D TS, HD MTS, HD M2TS, AVCHD, HD AVI, HD MPG, HD MPEG, HD MP4, HD WMV, HD MOV, HD RM, HD H.264, HD MKV و غیره.
- فرمت های خروجی مختلف : شما با استفاده از iCoolsoft HD Video Converter می توانید فرمت ویدئوهای HD را به یکدیگر تبدیل کنید تا قابل پخش روی دستگاه های مختلف باشند. پروفایل داخلی ویدئو در این نرم افزار عبارتند از AVI, WMV, ASF, MPG, MPEG, VOB, DAT, MP4, M4V, RM, RMVB, 3GP, MOV, AAC, AC3, AIFF, MP3, FLAC, M4V, OGG, WAV, WMA, iPod, iPhone, Apple TV, PSP, Wii, Zune, Xbox, Archos, iRiver و دیگر گوشی های موبایل مانند iPhone 4 و iPhone 4S و iPad 2.
- کیفیت قابل دستکاری ویدئوی خروجی برای حفظ کیفیت ویدئوی اصلی یا فشرده سازی آن برای کاهش حجم به همراه کیفیت کم. شما می توانید پارامترهای مختلف ویدئو مانند رزولوشن، نسبت دید، Bitrate، کدکننده صوتی، Smaple Rate، کانال ها ، کدکننده ویدئو و غیره را به راحتی تغییر دهید و کیفیت دلخواه خود را انتخاب کنید.

iCoolsoft HD Video Converter

- ویرایشگر قدرمند ویدئوهای HD : با استفاده از عملکردهای حرفه ای این نرم افزار برای ویرایش ویدئو به امکاناتی مانند تدوین ویدئو، برش صحنه ای خاص از فیلم، ترکیب چندین ویدئو کلیپ با هم، تنظیم روشنایی ، کنتراست، میزان نوردهی و یا اضافه کردن متن یا عکس به عنوان واترمارک روی ویدئو دسترسی داشته باشید.
- در کنار عملکردهای قدرتمند و تنظیمات منعطف، iCoolsoft HD Video Converter دارای رابط گرافیکی کاربر پسند و ساده به همراه منوهای دسته بندی شده می باشد تا شما بتوانید تنها با چند کلیک تمامی عملیات تبدیل فرمت و ویرایش را انجام دهید.
تبدیل فرمت چندین فایل به صورت همزمان، حالت نمایش تمام صفحه، پشتیبانی از CPU های دو هسته ای و غیره.

 ادامه مطلب / دانلود


دانلود MediaMonkey Gold 4.0.5.1482 - نرم افزار مدیریت و دسته بندی فایل های موسیقی

Posted: 23 Apr 2012 07:30 AM PDT

دانلود MediaMonkey Gold 4.0.5.1482 - نرم افزار مدیریت و دسته بندی فایل های موسیقی

MediaMonkey نرم افزاری برای مدیریت مجموعه های موزیک است که مناسب افرادی که دارای مجموعه های عظیم آهنگ هستند و کاربران iPod می باشد. این نرم افزار می تواند سی دی ها و فایل های صوتی OGG, WMA, MPC, FLAC, APE, WAV, MP3 را برای شما فهرست کند. جستجو برای پیدا کردن کاور آلبوم و اطلاعات ترک موزیک از طریق اینترنت، ویرایشگر هوشمند برچسب فایل و تغییر نام دهنده خودکار فایل و دایرکتوری برای مدیریت مجموعه موزیک از نمونه امکانات مهم نرم افزار می باشند.
امکانات نرم افزار MediaMonkey :
- مدیریت بیش از 100 هزار فایل موزیک و ویدئو بدون کوچکترین مشکل.
- ضبط CD ها و دانلود موزیک، فیلم و پادکست ها.
- جستجوی خوکار و ابتکاری کاور آلبوم ها و دیگر اطلاعات ترک موزیک.
- مدیریت تمامی انواع و سبک های صوت و تصویر شامل راک، کلاسیک، کتاب صوتی، پادکست، فیلم های خانوادگی و ...
- برچسب گذاری ساده موزیک با استفاده از فرمت های استاندارد.
- دانلود موزیک با استفاده از Podcatcher داخلی یا استفاده از Web Downloader برای دانلود فایل های رسانه ای از وب سایت ها.

MediaMonkey

- ضبط CD ها روی هارد درایو با کیفیت بالا توسط کد کننده های LAME MP3، M4A، OGG ، WMA یا FLA.
- اجرای MP3 ها و دیگر فرمت های صوتی بدون نگرانی از سطوح مختلف صدا.
- ساخت Playlist یا لیست اجرا برای ایجاد DJ خودکار یا برای استفاده در مهمانی ها.
- همگام سازی فایل های صوتی با iPhone ها، iPod ها و پلیرهای MP3 به همراه تبدیل فرمت.
- به اشتراک گذاری از طریق DLNA و تبدیل به فرمت های MP3, M4A, OGG, FLAC, WMA, MP4, AVI, WMV برای اجرا توسط اکثر نرم افزارها.
- دستکاری ظاهر MediaMonkey با استفاده از پوسته ها، Visualization، پلاگین ها و دیگر افزونه ها.
- رایت سی دی های صوتی با استفاده از ابزار داخلی رایت به نام PromoBurner.
- استفاده از ابزار بررسی فایل ها برای به روز رسانی خودکار مجموعه موزیک یا ویدئو بر اساس تغییراتی که شما روی هارد درایو یا شبکه می دهید.

 ادامه مطلب / دانلود


دانلود Password Vault Manager Professional 3.0.0.0 - نرم افزار مدیریت پسوردها

Posted: 23 Apr 2012 07:27 AM PDT

دانلود Password Vault Manager Professional 3.0.0.0 - نرم افزار مدیریت پسوردها

Password Vault Manager نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت تمامی پسوردها و اطلاعات مهم شما می باشد. شما با استفاده از آن می توانید شماره کارت های اعتباری، حساب های بانکی، شماره سریال ها یا کدهای دیگر را در یک پایگاه داده ایمن و مدیریت شده قرار دهید و در صورت نیاز آنها را با اعضای تیم خود به اشتراک بگذارید.
امکانات نرم افزار Password Vault Manager :
- به اشتراک گذاری اطلاعات بین چندین کاربر : این نسخه از نرم افزار برای زمانی که می خواهید اطلاعات خود را با اعضای تیم یا دوستان خود به اشتراک بگذارید بسیار ایده آل است.
- ثبت وقایع اتصالات پایگاه داده ها : منبع داده های حرفه ای این نرم افزار، تمامی عملکردها روی هر ورودی را بررسی کرده و این اطلاعات را به صورت مستقیم در یک پایگاه داده های مرکزی ثبت می کند. این روش شامل تغییر، حذف و یا مشاهده هر ورودی است.
- دسترسی سریع از طریق آیکون Tray : این آیکون امکان دسترسی سریع و مدیریت ساده ورودی ها و تغییر منابع فعال اطلاعات را به شما می دهد.
- رمزگذاری تایید شده توسط دولت ایالات متحده : این نرم افزار دارای الگوریتم رمزگذاری AES است تا از فایل ها و اطلاعات مهم شما توسط آن محافظت نماید. این الگوریتم توسط دولت ایالات متحده تایید شده است.

Password Vault Manager

- ضمیمه : اگر بخواهید می توانید از عملکرد ساخت ضمیمه در نرم افزار و بسیاری از انواع فایل های خروجی مانند نمودارهای شبکه، NDA ها، گزارش های وقایع، قوانین و غیره نیز استفاده کنید.
- پشتیبانی از منبع حرفه ای اطلاعات : علاوه بر منابع دسترسی اطلاعات XML و Microsoft می توانید از منابع جایگزینی مانند Amazon S3 Hosting، Dropbox، FTP، RDMO، RDMS، SQL Server و اینترنت نیز استفاده کنید.
- گروه بندی در پوشه ها : برای مدیریت ساده تر، Password Vault Manager به شما امکان مدیریت داده ها در یک گروه ( پوشه ) را می دهد.
- راهی بهتر برای مدیریت اطلاعات مهم : با پشتیبانی داخلی از ذخیره سازی و مدیریت اطلاعاتی مانند نام کاربری و رمز عبور، اطلاعات کارت اعتباری، اطلاعات بانکی، شماره سریال و کلید نرم افزارها، اطلاعات ایمیل و هر نوع سند و متن دیگر امکان مدیریت اطلاعات ضروری شما فراهم می گردد.
- وارد کردن پسووردها از نرم افزارهای مختلف شامل 1Password, DataVault ,KeePass ,LastPass, Passpack, Password Agent, Password Depot, RoboForm, SpashID.

 ادامه مطلب / دانلود


دانلود JetBrains WebStorm 4.0 - نرم افزار کد نویسی HTML ، CSS و Javascript

Posted: 23 Apr 2012 07:24 AM PDT

دانلود JetBrains WebStorm 4.0 - نرم افزار کد نویسی HTML ، CSS و Javascript

JetBrains Webstorm یکی از بهترین محیط های ویرایشگر زبان های HTML ، CSS و Javascript می باشد. شما می توانید به راحتی در این نرم افزار بین فایل ها جا به جا شوید و از قابلیت تکمیل خودکار کدها نیز به خوبی بهره ببرید. این محیط برنامه نویسی مدرن از ترکیب زبان های پیچیده با HTML یا SQL در داخل Javascript به خوبی پشتیبانی می کند. شما با استفاده از امکانات منحصر به فرد JetBrains Webstorm می توانید زیباترین وبسایت ها را خلق کنید. قابلیت باز کردن کدها از هر جای ویندوز و کار بر روی آن ، سرعت شما را افزایش خواهد داد. 
یک پوشه را باز کنید، کد را از VCS بررسی کنید یا حتی FTP خود را برای دانلود و همگام سازی خودکار فایل ها ، اختصاص دهید. تمامی این کارها در چند لحظه انجام می شود.

ویژگی های نرم افزار JetBrains Webstorm :
جاوا اسکریپت :
- تکمیل مشخصات مرورگر بر پایه DOM.
- ناوبری کدها و جستجوی استفاده ها.
- CoffeeScript یک زبان برنامه نویسی است که به جاوا اسکریپت کامپایل می شود و اختصار و خوانایی آن را افزایش می دهد. 
- Node.JS.
- باز عاملیت (Refactoring) جاوا اسکریپت.
- تست واحد جاوا اسکریپت.
- بازرسی کد و تعمیر سریع آن.
- JSLint/JSHint.
- اشکال زدایی از Javascirpt بر پایه Mozilla.
- پشتیبانی از Framewokr های توسعه یافته.
چیزی فراتر از کدها :
- آنالیز دسته ای کدها.
- ترکیب و تزریق زبان ها.
- بررسی کننده گرامر.
- تشخیص دهنده هوشمند کدهای چند نسخه ای و مضاعف.
HTML/HTML5/CSS :
- تکمیل کدها بر پایه ظاهر و DOM.
- پشتیبانی از HTML5.
- معتبرسازی و تعمیرات سریع.
- کدگذاری Zen.
- نمایش محتوا.
- نمایش استایل های انتخاب شده.
محیط هوشمند :
- همگام سازی FTP و فایل های Remote.
- یکپارچگی با سیستم کنترل نسخه.
- تاریخچه محلی.

 ادامه مطلب / دانلود


دانلود iCash 7.4.6 - نرم افزار حسابداری و کنترل درامد و هزینه ها

Posted: 22 Apr 2012 11:40 PM PDT

iCash نرم افزاری برای کنترل اطلاعات مالی شخصی و بررسی درآمدها، مخارج، اعتبارات، وام ها و تراکنش های بانکی شماست. استفاده از آن بسیار ساده بوده و تنها با ساخت اکانت های مختلف می توانید اطلاعات را بین آنها مبادله کنید. استفاده از این نرم افزار نیازی به دانستن مهارت های حسابداری ندارد. امور مالی شما به سازماندهی خوب نیاز دارد تا شما بتوانید درآمد ها و مخارج خود را به خوبی مدیریت کنید. این نرم افزار می تواند در مدیریت امور مالی شخصی به شما کمک کند.

iCash

امکانات نرم افزار iCash :
- تشخیص و استفاده از زبان شما در صورت وجود.
- عدم نیاز به اطلاعات حسابداری و حسابدارى دوبل (double-entry bookkeeping).
- استفاده ساده و مستقیم با وجود رابط گرافیکی کاربر پسند و همه کاره.
- به اشتراک گذاری اسناد بین مکینتاش و PC بدون ایجاد مشکل.
- استفاده از اکانت ها، دسته ها و کانتکت های نامحدود.
- دسته بندی و طبقه بندی منطقی.
- پشتیبانی از پول قانونى و رايج هر کشور به همراه مدیریت نرخ تبدیل ارز.
- متعادل کردن خودکار تراکنش ها و رفع اختلاف حساب ها.
- پشتیبانی کامل از بودجه به همراه ماشین حساب قابل دستکاری.
- طبقه بندی پروژه تراکنش ها برای گزارش دهی.
- گزارش های از پیش تعیین شده و قابل دستکاری.
- جستجوها و مشخصات قابل ثبت حرفه ای.
- ساخت جدول بر اساس اکانت، نوع و دسته بندی شامل سود و زیان.
- وارد کردن و ذخیره سریع دسته ها، اکانت ها و تراکنش ها در فرمت های OFX، QIF و CSV.
- موتور پایگاه داده های SQL قدرتمند به همراه امکان تهیه خودکار نسخه پشتیبان.
- رابط کاربری با پشتیبانی از چندین سند به همراه قابلیت رمزگذاری.
- نسخه سازگار با ویندوز و Mac OS X.

 ادامه مطلب / دانلود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ سه شنبه 5 ارديبهشت 1398برچسب:, توسط سعید جوزی