وبلاگی مخصوص الغدیریا
وبلاگی مخصوص الغدیریا
سعید جوزی

 

دانلود کتاب آموزش ساخت قالب بلاگفا

 
PDF

آموزش ساخت قالب بلاگفا (blogfa) - آلورشاپ

آموزش ساخت قالب بلاگفا

کتابی که پیش روی شماست حاصــل چنــدین ســال تجربه مطالعات و تلاش بسیار در زمینه طـراحی قـالبهای وب به زبانهای مختلف می باشد. با دریافت و خــواندن کامـل ایــــن کتاب در آخر شما خواهید توانست قــالبی دلـخواه و سفارشی برای وب سایت یا وبلاگ خود طراحی و پیاده سازی یا ترجمه نمایید. بزرگترین تفاوت این کتاب با کتابهای دیگری که تا بحـال خـــوانده اید در این است که کاملاً کاربردی می باشد. یعنی اینکه مخاطب بـا صــرف زمانی کوتاه برای اتمام این کتاب می تواند طراحی قالب برای بلاگفا را بیاموزد و نقاط ضعف خود را برطرف نموده و حتی با تلاش بیشتـــر می تواند بصورت حرفه ای به این موضوع بپردازد

آموزش ساخت قالب بلاگفا

 

 حجم فایل :514 کیلوبایت
 رمز فایل : www.alvershop.com
 لینک دانلود در ادامه مطلب ...

 

 

در این كتاب ترفندهای مختلف و كاربردی معرفی شده است كه می تواند برای كاربران مبتدی بسیار سودمند واقع شود. این كتاب pdf بصورت فایل zip بوده و دانلود آن رایگان می باشد.
کمتر کاربر اینترنتی وجود دارد که هنوز گذرش به یکی از صفحاتی که با معماری Ajax ساخته شده‌اند نیفتاده، و از قابلیت‌های فوق‌العاده آن بهره‌مند نشده باشد. Gmail، Google Map، Google Suggest، Orkut، Yahoo و اسامی آشنای دیگر، نمونه‌هایی هستند از کاربرد ajax برای برنامه های تحت وب خود استفاده میکنند. به برنامه نویسان عزیزی که بدنبال منبعی مناسب برای یادگیری این زبان از سطح مقدماتی هستند حتماً پیشنهاد میکنیم کتابی که آماده شده را دانلود و مطالعه بفرمایند.
کاربر گرامی ، چنانچه در ویرایش قالب خود با مشکلی از طرف سیستم بلاگفا مواجه شدید ، کد مورد نظر را مجددا از همین سایت برداشته و استفاده نمایید. آموزش ساخت ...برای ساخت قالب بلاگفا به چه برنامه ای نیاز دارم؟ دانلود كتاب آموزش ساخت قالب بلاگفا آموزش ساختن قالب بلاگفا مقالات و آموزش ها. ... اگه می شه یکی به من آموزش ساخت قالب بلاگ فا را یاد بده. توضیحات کتاب الکترونیکی آموزش طراحی و ترجمه قالب بلاگفا ... در این کتاب شما می توانید با طراحی و ترجمه قالب های بلاگفا به صورت کاملاً ...سلام دوستان , یکی از کارایی که اکثر طراحان علاقه مند به انجامش هستند طراحی قالب برای بلاگفا است. در این آموزش که با فرمت pdf است قصد داریم ...دانلود نرم افزار - این کتابی که پیش روی شماست حاصــل چنــدین ســال تجربه مطالعات و تلاش بسیار در زمینه طـراحی قــالـب های وب به زبانهای مختلف است.دانلود,دانلود نرم افزار,نرم افزار,دانلود رایگان نرم افزار,موبایل,تم موبایل,دانلود بازی موبایل,دانلود نرم افزار موبایل,دانلود اهنگ موبایل ...چگونه برای بلاگفا قالب بسازیم؟,چگونه تم بلاگفا بسازیم,نحوه ساخت قالب بلاگ فا,کتاب ساخت قالب,کتاب ساخت قالب بلاگفا,آموزش ساخت قالب,دانلود ...این کتابی که پیش روی شماست حاصــل چنــدین ســال تجربه مطالعات و تلاش بسیار در زمینه طـراحی قــالـب های وب به زبانهای مختلف است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ جمعه 25 فروردين 1391برچسب:, توسط سعید جوزی